Pokud poskytujete služby, na které je nutné se objednávat (rezervovat), můžete tento proces sobě i svým zákazníkům zjednodušit. K tomu lze využít online rezervační systém, který vám to umožní. Že nevíte který? Zkuste rezervační systém Reservio.
Pro koho je vhodný?
Vzhledem k přizpůsobení systému pro různé obory podnikání by se dalo říci, že téměř pro všechny. Nezáleží, jestli nabízíte služby pro jednotlivce nebo skupiny. Stejně tak je pouze na vás, jestli chcete klientům umožnit si vybrat čas dle svého uvážení v závislosti na vaší pracovní době nebo zda stanovíte pevné časy, na které se mohou objednat. Vše je ve vaší režii. Ale o tom si více řekneme dále v článku.
Využití nalezne rezervační systém pro:
- fitness
- sportoviště (tělocvičny, hřiště…)
- kadeřnictví
- masáže
- kosmetický salon
- osobní konzultace (poradenství)
- skupinové lekce (zumba, TRX…)
- zdravotnictví (lékaři)
- kurzy, školení
- a další…
Online rezervační systém zdarma
Registrace
Pro používání rezervačního systému je nutné se nejdříve zaregistrovat. Na úvodní stránce stačí kliknout na vytvořit účet zdarma, zadat název firmy, email, heslo a údaje potvrdit tlačítkem.
Video ukázka
Výběr oboru podnikání
V dalším kroku je nutné vybrat obor vašeho podnikání. Vše je pro lepší orientaci přehledně rozřazeno do jednotlivých kategorií. Na základě vašeho výběru se pak systém přizpůsobí danému oboru. Pokud např. zvolíte masáže, rezervace budou pro jednotlivce. Naopak pokud zvolíte skupinové lekce, předpokládá se, že do rozvrhu vložíte časy tréninků, na které se bude hlásit více lidí atd. Zvolený obor můžete později změnit.
Administrace
Podnikání
Pod záložkou podnikání můžete měnit nastavení účtu a vše co s tím souvisí. Upravit informace o firmě (jméno, adresa, kontaktní údaje, web, logo, otevírací doba…), přidat zaměstnance, spravovat permanentky, přidávat nové služby (včetně cen a podrobných informací) a v neposlední řadě nastavit chování notifikací. Klientům stejně jako zaměstnancům je v závislosti na nastavení doručen email, SMS nebo obojí o potvrzení/zamítnutí rezervace apod. Navíc před blížící se rezervací, na kterou je klient přihlášen, je zasláno připomenutí formou SMS či e-mailu. Je zde tak menší riziko, že klient na rezervaci zapomene a nepřijde.
Kalendář
Na této kartě vidíte týdenní rezervační kalendář, kde jsou zobrazeny rezervace od klientů, případně vámi vytvořené termíny. Pohodlně můžete novou rezervaci vytvořit, přepínat zobrazení podle služeb, zaměstnanců atd.
Klienti
V této sekci naleznete přehled všech vašich klientů. U každého je možné přidat množství údajů jako jméno, příjmení, telefon, email, adresa, narozeniny atd.
Propagace
Aby vás klienti mohli nalézt a rezervaci vytvořit, je nutné jim to nějak umožnit. Prvním způsobem je speciální rezervační stránka, která je automaticky vytvořena při registraci. Jsou zde zobrazeny informace o firmě, nabízené služby a samozřejmě funkce, kdy po kliknutí se objeví formulář pro vytvoření rezervace. Dalšími možnostmi propagace je rezervační tlačítko, které lze přidat na vlastní webové stránky, textový odkaz a aplikace na Facebook.
Rezervace
Samotná rezervace již probíhá prostřednictvím formuláře, kam klient zadá jméno, email a telefon. Zaměstnanci a zákazníkovi je pak doručeno oznámení (email, sms) s detaily o rezervaci.
Mobilní aplikace
Reservio můžete také pohodlně spravovat přes mobilní aplikaci, která je dostupn pro iOS a Android.
Závěr
Online rezervační systém Reservio je užitečný pomocník pro ty, kteří chtějí svým klientům i sobě usnadnit a zpříjemnit proces rezervace pro různé účely. V základní podobě je dostupný zdarma. V případě, že byste chtěli používat některé pokročilé funkce nebo máte větší objem rezervací, můžete zakoupit některý z placených balíčků a využít tak možnosti rezervačního systému na maximum. V případě, že plánujete pouze jednorázovou akci (koncert, seminář, přednášku, turnaj, školení…), může být zajímavou alternativou některá z těchto služeb pro rezervaci a prodej vstupenek 🙂
Baví mě moderní technologie, testování různých online nástrojů a mobilních aplikací. Formou článků se s vámi dělím o rady, návody a recenze toho, s čím mám zkušenosti nebo mi to přijde užitečné a zajímavé. Zajímám se o online marketing a tvořím webové stránky 🙂